Radiologie Dentară

În principiu cu circuit închis, doar pentru pacienții cabinetului.Asigurăm astfel, pe de o parte, confortul dumneavoastră, deoarece nu este necesar să vă mai deplasați într-o

Profilaxia Dentară

Reprezintă metoda prin care se previn bolile dentare, de la carie și complicațiile acesteia până la boala parodontală.Este vorba de fluorizari, detartrajul și periajul profesional

Implantologie

Așa cum spuneam și în secțiunea servicii, implatologia reprezintă calea prin care se construiesc dinți noi artificiali în totalitate.Vă punem la dispoziție implantul Alpha-Bio, de

Endodontiția

Se ocupă cu tratarea canalelor rădacinilor dentare și a infecțiilor cauzate de tratamente anterioare incorecte.Tratamentul endodontic este tratamentul canalului și a camerei pulpare care se

Terapie estetică

Estetica dentară are ca scop obținerea unui zâmbet cât mai frumos, atrăgător. Urmărim îmbunătățirea aspectului dinților - estetica albului dentar, dar și cel al gingiei

Proteică

Este metoda prin care dinții care vă lipsesc sunt înlocuiți cu alții, artificiali – pentru un zâmbet la fel de natural. Sunt acele proteze care

Terapie

Serviciile de stomatologie generală pe care vi le oferim includ – pe lângă examenul de rutină, curățarea danturii, detartrajul și alte metode de prevenție numite

Chirurgie

Chirurgia dentară se ocupă cu extracția dinților nerecuperabili, dar, de asemenea, și cu salvarea și tratarea diferitelor infecții cronice, chisturi, creșteri ale țesuturilor moi, etc..Serviciile